A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Сквирської міської ради

Обласний майстер-клас Наталії Дужняк

Дата: 19.11.2021 11:49
Кількість переглядів: 47

Розпочав роботу обласний майстер-клас Наталії Дужняк «Візуалізація на уроках зарубіжної літератури: як зробити урок літератури незабутнім» для вчителів зарубіжної літератури та російської мови

«Я чую і я забуваю. Я бачу і я памятаю. Я роблю і розумію…», – 18 листопада, під таким девізом в онлайн-режимі відбулося перше засідання обласного майстер-класу Наталії Дужняк для вчителів-філологів з теми «Візуалізація на уроках зарубіжної літератури: як зробити урок літератури незабутнім».

Захід було організовано на базі Сквирського ЗЗСО I-III ступенів №3 імені Петра Письменецького Сквирської міської ради Київської області.

Із словами привітання до учасників заходу звернувся Сич Василь Михайлович,  директор закладу. Побажала продуктивної та натхненої роботи учасникам Котяй Любов Володимирівна, директор ЦПР.

Після проведених вправ  на знайомство «Сенкан», «Квіти моєї душі», засідання розпочала  Химера Наталія Володимирівна, методист відділу української мови і літератури та зарубіжної літератури КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», яка обговорила з учасниками майстер-класу питання:

  • Положення про обласний майстер-клас;
  • Про особливості впровадження Державного стандарту базової середньої освіти;
  • Характеристика: аналіз та інтерпретація модельних програм зарубіжної літератури;
  • Про професійний стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти.

Керівник майстер – класу Дужняк Наталія, учитель Сквирського ЗЗСО I-III ступенів №3 імені Петра Тисьменецького презентувала свій досвід роботи з використання засобів візуалізації на уроках зарубіжної літератури. Практична  частина засідання розпочалася з роботи учасників над міні-проєктом «Ілля Муромець – ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей Розбійник». Алгоритм роботи над проєктом був викладений у представленій пам’ятці для працюючого над візуалізацією навчального матеріалу.  Під час виконання запропонованого завдання педагоги мали змогу проявити творчість, креативність та презентували кардмейкінг (одна з форм візуалізації) – «Ілля Муромець».

Упродовж заняття філологи активно спілкувалися, обмінювалися думками та долучалися до обговорення питань.

На етапі рефлексії «Палітра емоцій» учасники поділилися враженнями від зустрічі і відобразили їх у графічній формі візуалізації – «Емометр».

Майстер-клас пройшов у атмосфері доброзичливості, творчості, креативності.

Джерело



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень