Сектор освіти Сквирської РДА

Продовжив роботу форум освітян Сквирщини

28 серпня 2018 року на базі  закладів освіти продовжив роботу форум освітян  Сквирщини «Реформування системи освіти: висока якість, сучасний освітній простір, умотивований учитель».

  Робота у  коуч – студіях зорієнтована на  успішну реалізацію Концепції нової української школи, активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування їхніх ключових компетентностей у процесі вивчення української мови і літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, математики, інформатики, географії, біології, основ здоров'я, трудового навчання та технологій.

У роботі зібрання  взяли участь 239 педагогів.

Модератори студій:

·         Ткаченко С.Г., Підборочинський М.Б., Максимець Т.Г., Химчук Т.О., Придатко Л.С.,  Левчук С.С., Чернега Н.С., методисти РМК відділу освіти;

·         Сотніченко С.А.,учитель зарубіжної літератури Сквирського НВК;

·         Гиренко Л.А., учитель іноземної мови Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2;

·         Войцехівська В.М.,  учитель іноземної мови Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №1;

·         Лисюк Г.І.,  учитель біології Оріховецького НВК;

·         Лисюк А.В.,  учитель математики та інформатики Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. П.Тисьменецького застосували активні форми роботи з педагогами.

У ході роботи коуч - студій  були розглянуті такі питання:

·         організація рухової активності молодших школярів;

·         нейропсихологічні механізми формування життєвих компетентностей молодших школярів;

·         психолого-педагогічні основи організації освітнього середовища закладу дошкільної освіти, сприятливого для формування гармонійного розвитку особистості дошкільника;

·         використання новітніх інформаційних технологій у процесі вивчення трудового навчання;

·         формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично орієнтованих завдань на уроках математики та інформатики;

·         формування полікультурної компетентності на уроках літератури;

·         використання автентичних матеріалів для навчання аудіювання на уроках іноземної мови;

·         розвиток творчого потенціалу учнів через реалізацію наскрізних змістових ліній на уроках природничих дисциплін.

 

 



« повернутися до списку новин