Заняття школи передової майстерності
15 квітня 2019 року на базі Сквирської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1 ім. М. Ольшевського відбулося заняття школи педагогічної майстерності для вчителів англійської мови.
Своїм досвідом роботи поділилася вчитель І кваліфікаційної категорії Сквирської ЗОШ №1 Войцехівська В. М. з теми «Особливості навчання аудіювання на уроках англійської мови в початковій школі»та спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Горобіївського НВК Луньова Н. В. з теми «Особливості навчання граматики в початковій школі».
Валентина Миколаївна зазначила, що в початковій школі найчастіше недооцінюють значимість аудіювання та його подальший вплив на розвиток мовленнєвої компетенції школяра. Така недооцінка може вкрай негативно позначитися на мовній підготовці школярів. Без оволодіння цим видом діяльності неможливо вивчити мову.Успішність аудіювання залежить:
1) від самого слухача (від його індивідуально-психологічних особливостей: рівня розвитку у нього мовленнєвого слуху, пам’яті, наявності уваги, інтересу, загальні інтелектуальних передумов, фактичних знань, знань та вмінь в рідній мові, іншомовних знань, навичок та вмінь, мотивації,).
2) від мовних особливостей аудіотексту та його відповідності мовленнєвому досвіду і знанням учнів;
3) від умов сприймання аудіо тексту.
Надія Володимирівна відмітила, що методами навчання грамоти є евристичний, частково-проблемний та проблемний методи. Також існують пояснювально-ілюстративний репродуктивний методи.
Найпоширеніші прийоми, які використовуємо на уроках граматики, такі:
а) повідомлення (розповідь) учителя,
б) бесіда,
в) спостереження за мовним матеріалом,
г) граматичний розбір,
д) робота з підручником.